6 вер. 2020 р.

7 вересня . Читання

Опрацюйте, будь ласка,  за  2 дні  (понеділок і вівторок)  у підручнику сторінки:  26-29, 33-34, 37-38
Це тільки уроки читання. У середу я  викладу наступні уроки. 
Тут додаткові матеріали. За такою ж схемою проводяться всі уроки читання. 
Завдання у блозі розміщуються так, що  останні  опиняються зверху, а попередні знизу. Тому прогорніть , будь ласка, униз, до початку уроку. 


7. Пісня "ВЕСЕЛКА"  (це посилання, переходьте)
(завдання 12, сторінка 27)

6. Завдання веселого папужкиЗавдання 10 ( с. 27)
Алгоритм виконання:
Запропонувати дитині зафарбувати (подарувати, прив'язати до лапки...)  певну  квіточку , наприклад, "ге"




5.  Заспівай пісеньку    ( це посилання, переходьте до музики)
 (завдання 7, сторінка 26)

Алгоритм виконання:
Треба пальчиком  показувати,  ніби дужечкою підкреслювати ,  склад (ми говоримо "саджати в човник")  і співати під музику, багаторазово. При цьому активно працює мимовільна пам'ять.


4. Читання складів і буквосполучень. Вправа "Черепаха та сорока"  Завдання 5 ( с. 26) і  (с. 29, 33, 34, 37)  

Алгоритм виконання:
Прочитати  склади і буквосполучення повільно ( як черепаха), потім швидко ( як сорока)



4
3. Друкування літер. Завдання 4  і 8  ( с. 26, 27)

Алгоритм виконання:
Спочатку роздивитись зразок, прослідкувати стрілочки, обвести першу (синю літеру)  за напрямом стрілок, потім наступні 3 літери. Далі  по рядку дописати необхідні елементи літери Б. Обов'язково обводити всі літери!




2.   Презентація букв першої групиЗавдання 3 ( с. 26, 28, 33, 37)

Алгоритм виконання:
Переглянути кілька   разів відео, зупиняти  відео,  знайти у слові  ту літеру , знайомі літери, буквосполучення.  Не називати її  "ве", "ге"!!!!!!    Називати, як звучить : "в", "г". Хто вміє, читати слова у презентації. 
Пошукати там знайомі букви. 






1.  Пісня "АЛФАВІТ".  Завдання 2 ( с. 26, 33,)

Алгоритм виконання:
Цю пісню треба завчити напам'ять. Нехай підспівує дитина, а не просто слухає.












Немає коментарів:

Дописати коментар