Опрацюйте, будь ласка, за 2 дні (понеділок і вівторок) у підручнику сторінки: 26-29, 33-34, 37-38.
Це тільки уроки читання. У середу я викладу наступні уроки.
Тут додаткові матеріали. За такою ж схемою проводяться всі уроки читання.
Завдання у блозі розміщуються так, що останні опиняються зверху, а попередні знизу. Тому прогорніть , будь ласка, униз, до початку уроку.
7. Пісня "ВЕСЕЛКА" (це посилання, переходьте)
Це тільки уроки читання. У середу я викладу наступні уроки.
Тут додаткові матеріали. За такою ж схемою проводяться всі уроки читання.
Завдання у блозі розміщуються так, що останні опиняються зверху, а попередні знизу. Тому прогорніть , будь ласка, униз, до початку уроку.
7. Пісня "ВЕСЕЛКА" (це посилання, переходьте)
(завдання 12, сторінка 27)
5. Заспівай пісеньку ( це посилання, переходьте до музики)
(завдання 7, сторінка 26)
Алгоритм виконання:
Треба пальчиком показувати, ніби дужечкою підкреслювати , склад (ми говоримо "саджати в човник") і співати під музику, багаторазово. При цьому активно працює мимовільна пам'ять.
4. Читання складів і буквосполучень. Вправа "Черепаха та сорока" Завдання 5 ( с. 26) і (с. 29, 33, 34, 37)
Алгоритм виконання:
Прочитати склади і буквосполучення повільно ( як черепаха), потім швидко ( як сорока)
4
3. Друкування літер. Завдання 4 і 8 ( с. 26, 27)
Алгоритм виконання:
Спочатку роздивитись зразок, прослідкувати стрілочки, обвести першу (синю літеру) за напрямом стрілок, потім наступні 3 літери. Далі по рядку дописати необхідні елементи літери Б. Обов'язково обводити всі літери!
2. Презентація букв першої групи. Завдання 3 ( с. 26, 28, 33, 37)
Алгоритм виконання:
Переглянути кілька разів відео, зупиняти відео, знайти у слові ту літеру , знайомі літери, буквосполучення. Не називати її "ве", "ге"!!!!!! Називати, як звучить : "в", "г". Хто вміє, читати слова у презентації.
Пошукати там знайомі букви.
1. Пісня "АЛФАВІТ". Завдання 2 ( с. 26, 33,)
Алгоритм виконання:
Цю пісню треба завчити напам'ять. Нехай підспівує дитина, а не просто слухає.
Алгоритм виконання:
Цю пісню треба завчити напам'ять. Нехай підспівує дитина, а не просто слухає.
Немає коментарів:
Дописати коментар