20 жовт. 2020 р.

21 жовтня. ЯПС

 ЯПС (Я пізнаю світ)   - с. 32 -35


Перегляньте файли до завдань:

ПАПКА  до уроку


Вислови у рамочках читати методом "човник".


Завдання  Запам'ятайлика  (5-7) працюють на розвиток пам'яті дитини


Завдання 5

Піктограма - це позначення будь-якого предмету, події, дії, явища за допомогою умовних знаків. У предметі виділяється основна ознака ( наприклад: заєць - вуха, школа - дзвінок, літо - сонце, автомобіль-колесо....). Піктограма- це символ предмета, за яким можна його впізнати. Піктограму треба швидко намалювати , не вимальовувати детально:



Діти дивляться відео, читають слово ( треба ставити паузу після кожного слова) і малюють піктограму до нього. Так до всіх 6 слів. Потім дивляться на свої малюнки і згадують слова. Ми робили цю вправу один раз. Треба допомогти дитині, поки зрозуміє ( на уроці не всі зрозуміли). Потім вони цю вправу роблять із задоволенням.

Завдання 6

Дитина дивиться відео, запам'ятовує картинку, відтворює у віконечку підручника. Важливі кольори, пропорції предметів, розміри, охайність.

Завдання 7

Аналогічно до попередніх вправ, треба запам'ятати приклад і відтворити його у клітинках. Кожен приклад окремо. Цю вправу змогли зробити на уроці всього кілька учнів. Тобто, пам'ять та увагу треба розвивати. Особливо увагу!


Завдання 9,10 прочитати методом "човник"

Завдання 11 є пояснення у вчорашніх уроках

Завдання 14 - для читаючих дітей!

Ставте таймер на 1 хв і нехай сам (сама) читає. Засікти час. Потім ще кілька разів читати і засікати кількість слів.
Ефект: дитина бачить , що її швидкість читання зростає, коли вона читає більше разів. Це класна МОТИВАЦІЯ!

Якщо дитина  не читає, читати   з нею текст казки "човником".

Завдання 15

Ребуси   знайдете у Зошиті для творчих робіт:



Відгадки: мак-ака, сту-кіт,  риба-к, риб-ка, луч-ник, кош-еня

(кома -  відкинути букву,  к=ч  - заміна літери)


ОБОВ'ЯЗКОВІ  завдання:

5-8, 14



Немає коментарів:

Дописати коментар