ЯПС (Я пізнаю світ) - с. 32 -35
Перегляньте файли до завдань:
Вислови у рамочках читати методом "човник".
Завдання Запам'ятайлика (5-7) працюють на розвиток пам'яті дитини
Завдання 5
Піктограма - це позначення будь-якого предмету, події, дії, явища за допомогою умовних знаків. У предметі виділяється основна ознака ( наприклад: заєць - вуха, школа - дзвінок, літо - сонце, автомобіль-колесо....). Піктограма- це символ предмета, за яким можна його впізнати. Піктограму треба швидко намалювати , не вимальовувати детально:
Діти дивляться відео, читають слово ( треба ставити паузу після кожного слова) і малюють піктограму до нього. Так до всіх 6 слів. Потім дивляться на свої малюнки і згадують слова. Ми робили цю вправу один раз. Треба допомогти дитині, поки зрозуміє ( на уроці не всі зрозуміли). Потім вони цю вправу роблять із задоволенням.
Завдання 6
Дитина дивиться відео, запам'ятовує картинку, відтворює у віконечку підручника. Важливі кольори, пропорції предметів, розміри, охайність.
Завдання 7
Аналогічно до попередніх вправ, треба запам'ятати приклад і відтворити його у клітинках. Кожен приклад окремо. Цю вправу змогли зробити на уроці всього кілька учнів. Тобто, пам'ять та увагу треба розвивати. Особливо увагу!
Завдання 9,10 прочитати методом "човник"
Завдання 11 є пояснення у вчорашніх уроках
Завдання 14 - для читаючих дітей!
Ставте таймер на 1 хв і нехай сам (сама) читає. Засікти час. Потім ще кілька разів читати і засікати кількість слів.
Ефект: дитина бачить , що її швидкість читання зростає, коли вона читає більше разів. Це класна МОТИВАЦІЯ!
Якщо дитина не читає, читати з нею текст казки "човником".
Завдання 15
Ребуси знайдете у Зошиті для творчих робіт:
Відгадки: мак-ака, сту-кіт, риба-к, риб-ка, луч-ник, кош-еня
(кома - відкинути букву, к=ч - заміна літери)
ОБОВ'ЯЗКОВІ завдання:
5-8, 14
Немає коментарів:
Дописати коментар