Письмо (с.56 - 59)
Завдання 2
Обвести малу літеру "ф"
Завдання 3
Вставити у правило слово "правильно"
Завдання 5
Закрити слова і надрукувати їх під диктовку, а потім сама дитина перевіряє (співставляючи по одній букві на зразку і у себе).
Завдання 8
Дуже важлива тема для навчання письма - розуміння дитиною, як з'єднуються літери. Не лише для каліграфії, а й для полегшення процесу письма, зменшення навантаження на кисть руки. Якщо дитина навчиться писати безвідривно, їй буде зручніше писати і писатиме вона швидше.
Ми на уроці розглядали цю табличку. Не впевнена, що всі засвоїли. Ще треба довго працювати з нею.
Суть така: береться до уваги , звідки починаєш писати наступну літеру.
- Якщо початок наступної літери здійснюється від верхньої рядкової лінії, то попередню літеру треба доводити доверху (верхнє з'єднання)
- Якщо наступна літера "кругленька" або її написання починається з верхньої третини робочого рядка ( г, х, ж, з, ч), то попередню літеру доводимо до середини рядка чи до початку наступної літери (середнє з'єднання)
- Написання 4 літер (л, м, я, ґ ) починається від нижньої третини робочого рядка. Тому попередня літера з ними з'єднується внизу (нижнє з'єднання)
З'єднання лiтер. 1 клас
https://youtu.be/Czb12vQZRRc - перейти на Youtube , якщо не відкривається на блозі
Завдання 9
Писати склади після перегляду відеодемонстрації. З'єднувати за зразком.
Завдання 11
Голосні: а, е, є, и, і, ї, о, у, ю, я
Завдання 12-13
Уважно переглянути відео і за алгоритмом написати літери. Літери важкі. Треба відео подивитись кілька разів, намалювати у повітрі букву, зафіксувати алгоритм, потім писати.
Завдання 14
Повторити письмо букв. Називати, яку пишу літеру.
Завдання 16
Малюнок губкою дитині сподобається
2, 4, 5, 8, 9, 11-14
Немає коментарів:
Дописати коментар