21 жовт. 2020 р.

22 жовтня . Письмо

 Письмо (с.56 - 59)


Папка матеріалів до уроку


Завдання 2

Обвести малу літеру  "ф"


Завдання 3

Вставити  у правило слово "правильно"


Завдання 5

Закрити слова і надрукувати їх під диктовку, а потім  сама дитина перевіряє (співставляючи по одній букві  на зразку і у себе).


Завдання 8

Дуже важлива тема для навчання письма - розуміння  дитиною, як з'єднуються літери.  Не лише для каліграфії, а й для полегшення  процесу письма, зменшення навантаження на кисть руки.  Якщо дитина навчиться писати безвідривно,  їй буде  зручніше писати і писатиме  вона швидше.

Ми на уроці  розглядали цю табличку. Не впевнена, що всі засвоїли. Ще треба довго  працювати  з  нею.

Суть така:  береться до уваги , звідки починаєш писати  наступну літеру.

- Якщо початок наступної літери  здійснюється від верхньої рядкової лінії, то попередню літеру треба доводити доверху (верхнє з'єднання)

- Якщо наступна літера "кругленька" або її  написання починається з верхньої третини робочого рядка  ( г, х, ж, з, ч), то попередню літеру доводимо до   середини рядка чи до початку наступної літери (середнє   з'єднання)

Написання  4 літер   (л, м, я, ґ  )  починається від нижньої третини робочого рядка. Тому  попередня  літера з ними з'єднується внизу (нижнє з'єднання)



З'єднання лiтер. 1 клас

https://youtu.be/Czb12vQZRRc - перейти на Youtube , якщо не відкривається на блозі


Завдання 9

Писати склади після перегляду відеодемонстрації. З'єднувати за зразком.

https://youtu.be/cHlk7beacd8  - перейти на Youtube , якщо не відкривається на блозі

Завдання 11

Голосні: а, е, є, и, і, ї, о, у, ю, я


Завдання 12-13

Уважно переглянути відео і  за алгоритмом  написати літери. Літери важкі. Треба відео подивитись кілька разів, намалювати у повітрі букву, зафіксувати алгоритм, потім писати.


Завдання 14

Повторити письмо букв. Називати, яку пишу  літеру. 


Завдання 16

Малюнок губкою дитині сподобається

відео



ОБОВ'ЯЗКОВІ завдання:

2, 4, 5, 8, 9,  11-14



Немає коментарів:

Дописати коментар