ЯПС ( с. 58-61)
Вам буде цікаво побачити, яка у дитини пам'ять. Діти люблять ці вправи, вони вам покажуть, як робимо у класі.
Файли до вправ у групі ФБ
Завдання 7
Дитина читає слово, зображує швидко його якимсь символом (піктограмою), який допоможе згадати слово. Потім, дивлячись на малюнки, називає слова.
Наприклад, піктограми можуть бути такими, можуть і не бути. Кожен бачить по своєму. Деякі слова треба дитині пояснити. Наприклад, екскаватор.
Завдання 8
Воно здається важким, насправді ж, змушує дитину вдивлятись у деталі, відтворювати форму. Дати подивитись на фото і вимкнути. Нехай малює з пам'яті. Неважлива досконала точність. Хоч приблизне відтворення форми кордонів. Це називається "просторове уявлення".
Не все, що там зображено. Контури України і все. Слова писати не треба. Якщо напише, нехай. Самі побачите, що може ваш син чи донька.
Завдання 9
Ця вправа на швидкість реакції. Поки приклад зникне, треба встигнути його "сфотографувати". Можна ставити паузу після одного прикладу, після двох. У кого як виходить. Пишуть з пам'яті. Є такі діти, що всі 4 приклади можуть запам'ятати, а буває, й один важко.
Почитати текст на с.61, з таймером (1 хв), разів 5. Кожного разу починати спочатку ставити засічку через . Потім дочитати до кінця. Звичайно, з перервами.
Решта завдань - за бажанням.
Немає коментарів:
Дописати коментар