9 груд. 2020 р.

10 грудня ЯПС

 ЯПС  ( с. 58-61)

Вам буде цікаво побачити, яка у дитини пам'ять. Діти люблять ці вправи, вони вам покажуть, як робимо у класі.


Файли до вправ  у групі ФБ


Завдання 7

Дитина читає слово, зображує швидко його якимсь символом (піктограмою), який  допоможе згадати слово. Потім, дивлячись на малюнки, називає слова.

Наприклад, піктограми можуть бути такими, можуть і не бути. Кожен бачить по своєму. Деякі слова треба дитині пояснити. Наприклад, екскаватор.


Завдання 8

Воно здається важким, насправді ж, змушує дитину вдивлятись у деталі, відтворювати форму. Дати подивитись  на фото і вимкнути. Нехай малює з пам'яті. Неважлива  досконала точність.   Хоч приблизне відтворення форми кордонів. Це називається "просторове уявлення". 

Не все, що там зображено. Контури України і все. Слова писати не треба. Якщо напише, нехай. Самі побачите, що може ваш син чи донька.

  

Завдання 9

Ця вправа на швидкість реакції. Поки приклад зникне,  треба встигнути його "сфотографувати". Можна ставити паузу після одного прикладу, після двох. У кого як виходить. Пишуть з пам'яті. Є такі діти, що всі 4 приклади можуть запам'ятати, а буває,  й один важко.


Почитати текст на с.61, з таймером (1 хв), разів 5. Кожного разу починати спочатку   ставити засічку через . Потім дочитати до кінця. Звичайно, з перервами. 


Решта завдань - за бажанням.

Немає коментарів:

Дописати коментар