Урок математики (с. 15-16)
1. Завдання 1 Пісенька про математику
Співають упевнено, бо уже багато разів повторювали
2. Завдання 2 Чотирикутники
Діти рахують кути і сторони, їм треба підказати, що називаються такі фігури чотирикутниками, бо вони мають по 4 кути і 4 сторони.
3. Завдання 3 Презентація
Переглянути презентацію, повторювати назви фігур за диктором. Спробувати їх запам'ятати .
4. Завдання 5 Правило лічби
Дитина тренується рахувати за алгоритмом: зліва направо, зверху вниз.
5. Завдання 6 Завдання Кмітливчика
Розвиток просторового уявлення, орієнтування - важлива навичка для навчання математики. Діти шукають видимі фігури і сховані. У відео це показано.
6. Завдання 7 Презентація цифр
Переглянути відео. Взяти до уваги мої рекомендації з мого відео про особливості письма цифр.
Малювання у повітрі - корисна вправа. Можна обводити ( не торкаючись аркуша) велику синю цифру у вправі (зразок).
8. Завдання 10 Логічна задача
Прочитати, дати дитині уявити ситуацію, звернути увагу на ключові слова: 1 попереду, 1 позаду, 1 посередині...За першим - два позаду, перед останнім - два попереду... Нехай намалює, що уявляє.
9. Завдання 11 Добери фрагмент
Це завдання для дітей не важке. Переглянути презентацію після виконання.
Урок математики ( с.24 -25)
1. Завдання 1 Пісенька про математику (вище)
2. Завдання 2 Прочитати вислів
Спочатку ви читаєте і слідкуєте, потім ви читаєте - дитина слідкує, потім читаєте разом - дитина слідкує.
Потім дитина сама читає і слідкує. Така послідовність важлива.
3. Завдання 3 Квадрат або чотирикутник
Прямокутник, у якого всі сторони рівні- це квадрат
4. Завдання 4 Презентація
5. Завдання 5 З квадрата - прямокутники
Це завдання з маленької книжечки "Розрізні картки" (8 день, с. 24, завд. 5). Робити за бажанням
6. Завдання 6 Полічи чотирикутники
Не спішити розфарбовувати, Порахувати віконечка А, Б, В. Переглянути відео. Тоді зробити висновок і фарбувати
Написати 6 одиничок, згадавши, як вона пишеться: Письмо цифри 1
7. Завдання 8 Презентація цифр (вище)
Переглянути, повторювати за диктором.
8. Завдання 9 10 двійок
Написати цифру за зразком з відео
9. Завдання 11 Логічна задача
Ключові слова: Один попереду, один позаду, перед заднім - три, після переднього - 3, два посередині.
10. Завдання 12 Добери фрагмент
Можна вирізувати із маленького посібника і складати цю вправу. ( 8 день, с. 25,завд 12). Можна намалювати ниточку.до фрагмента.
Робіть перерви, фізкультхвилинки, вправи для очей.
1. Завдання 1 Пісенька про математику
Співають упевнено, бо уже багато разів повторювали
2. Завдання 2 Чотирикутники
Діти рахують кути і сторони, їм треба підказати, що називаються такі фігури чотирикутниками, бо вони мають по 4 кути і 4 сторони.
3. Завдання 3 Презентація
Переглянути презентацію, повторювати назви фігур за диктором. Спробувати їх запам'ятати .
4. Завдання 5 Правило лічби
Дитина тренується рахувати за алгоритмом: зліва направо, зверху вниз.
5. Завдання 6 Завдання Кмітливчика
Розвиток просторового уявлення, орієнтування - важлива навичка для навчання математики. Діти шукають видимі фігури і сховані. У відео це показано.
6. Завдання 7 Презентація цифр
Інформація : Число — це одне з основних понять математики, яке використовують для підрахунку та вимірювання .
Знаки, які застосовуються для позначення чисел, називаються цифрами.
Ми порахували курчат, їх 5 (це число). Запишемо це число на аркуші цифрою 5.
7. Завдання 9 Письмо цифри 2Переглянути відео. Взяти до уваги мої рекомендації з мого відео про особливості письма цифр.
Малювання у повітрі - корисна вправа. Можна обводити ( не торкаючись аркуша) велику синю цифру у вправі (зразок).
8. Завдання 10 Логічна задача
Прочитати, дати дитині уявити ситуацію, звернути увагу на ключові слова: 1 попереду, 1 позаду, 1 посередині...За першим - два позаду, перед останнім - два попереду... Нехай намалює, що уявляє.
9. Завдання 11 Добери фрагмент
Це завдання для дітей не важке. Переглянути презентацію після виконання.
Урок математики ( с.24 -25)
1. Завдання 1 Пісенька про математику (вище)
2. Завдання 2 Прочитати вислів
Спочатку ви читаєте і слідкуєте, потім ви читаєте - дитина слідкує, потім читаєте разом - дитина слідкує.
Потім дитина сама читає і слідкує. Така послідовність важлива.
3. Завдання 3 Квадрат або чотирикутник
Прямокутник, у якого всі сторони рівні- це квадрат
4. Завдання 4 Презентація
5. Завдання 5 З квадрата - прямокутники
Це завдання з маленької книжечки "Розрізні картки" (8 день, с. 24, завд. 5). Робити за бажанням
6. Завдання 6 Полічи чотирикутники
Не спішити розфарбовувати, Порахувати віконечка А, Б, В. Переглянути відео. Тоді зробити висновок і фарбувати
Написати 6 одиничок, згадавши, як вона пишеться: Письмо цифри 1
7. Завдання 8 Презентація цифр (вище)
Переглянути, повторювати за диктором.
8. Завдання 9 10 двійок
Написати цифру за зразком з відео
9. Завдання 11 Логічна задача
Ключові слова: Один попереду, один позаду, перед заднім - три, після переднього - 3, два посередині.
10. Завдання 12 Добери фрагмент
Можна вирізувати із маленького посібника і складати цю вправу. ( 8 день, с. 25,завд 12). Можна намалювати ниточку.до фрагмента.
Робіть перерви, фізкультхвилинки, вправи для очей.
Немає коментарів:
Дописати коментар