15 вер. 2020 р.

16 вересня. Читання

Урок читання ( с. 27)

1. Завдання 1.  Повернутись на с. 17 і перечитати перше правило поводження з книгою.

Алгоритм  читання: Спочатку ви читаєте і слідкуєте, дитина дивиться, 
потім ви читаєте - дитина слідкує, 
потім  читаєте разом - дитина слідкує.
Потім дитина сама читає і слідкує. 
Така послідовність важлива. 

2. Завдання 2.  Друге правило поводження з книгою

За тим же алгоритмом.

3. Завдання 3. Пісенька "Алфавіт"

4. Завдання 4. Презентація букв  четвертої групи

Слухати, повторювати, шукати

5. Завдання 9. Заспівай склади

Спочатку прочитати їх, слідкуючи (човником), потім співати кілька разів, обов'язково слідкуючи. 

 Решту завдань виконувати за знайомим уже вам алгоритмом.

_____________________________________________


Якщо якої літери немає у "Зошиті для творчих робіт", намалюйте  її самі, і нехай дитинка оживляє.

_____________________________________________

Закріплення літер:

1. Пісенька для  повторення букв

Закладіть десь посилання  і частенько вмикайте. Потім напишіть диктант (друковані літери), частіше ту літеру, яка забувається. Хай дитина подиктує вам диктант. Зробіть помилочку, дитина перевіряє, отримує задоволення і мотивацію.


2. Знайди літеру з Фіксиками 

Додам нові літери, бо тут не всі ще.

3. Знаю літери

_______________________________________________


Дошка для творчих робіт чекає на дитячі "шедеври". Можна робити фото "живих літер"і розміщати їх сюди:
"Живі літери 1-А"



Підказка, як завантажити фото  на спільну дошку:





Зі смартфону завантажується, пробувала.  
Підписуйте роботу, щоб ми знали, чия творчість ( Frame  клікнути - відкриється вікно для коментування. 
Можна у редакторі смартфона підписати відразу, а потім вантажити) 



Немає коментарів:

Дописати коментар